четвер, 13 травня 2021 р.

День сім'ї

"ЯКА СІМ'Я - ТАКИЙ І Я!"

 У всі часи сім'я вважалася чимось священним. Мало хто знає, що в давнину було за обов’язок знати поіменно свій родовід від п’ятого чи навіть сьомого коліна. Пам’ять про своїх предків була природньою потребою. Триматися свого роду, оберігати сімейні реліквії, традиції, передавати їх у спадок наступним поколінням – було обов’язком. Тих, хто цурався чи нехтував історичною пам’яттю, зневажливо називали «людьми без роду-племені».
 Як дерево тримається на корені, так і кожен рід тримається на найстарших його членах, бо саме вони мають великий досвід життя і допомагають молодим. Дідусі і бабусі – це жива мудрість, неписана історія нашого роду, досвід, отриманий від них у спадок, залишається золотим набутком на усе життя.
 Дорогі наші читачі, пропонуємо вам деякі цікаві прислів'я про сім’ю.
Прислів’я про сім’ю:
«Яка сім’я – такий і я!»
«Шануй батька й неньку, то буде тобі скрізь гладенько»
«Дерево тримається корінням, а людина сім’єю»
«Як мати рідненька, то й сорочка біленька»
«Наш рід добрий на плід»
«Яке дерево, такі його квіти; які батьки, такі й діти»
«Нащо й клад, коли в сім’ї лад»
«У дружній родині і в холод тепло»
«Всяка пташка своє гніздо знає»
«Без сім’ї і свого роду – немає нації, народу»
  Шануйте і любіть свою сім’ю, адже ваш рід – це ваша вікова пам’ять і опора в житті!

Немає коментарів:

Дописати коментар