пʼятницю, 21 серпня 2020 р.

Р. Бредбері- 100

 "Я не намагаюся передбачити майбутнє - я намагаюся його запобігти"

 22 серпня виповнюється 100 років з дня народження  Рея Бредбері  - одного з найвідоміших американських письменників - фантастів. 
Бредбері є унікальним явищем в американській літературі. Світогляд письменника сформувався серед книжок, що супроводжували його усе життя із вельми юного віку. "Коли мені було 19 років, я не міг вступити до коледжу: я був з бідної родини. Грошей у нас не було, тож я ходив до бібліотеки. Три дні на тиждень я читав книги. В 27 років замість університету я закінчив бібліотеку", - так написав Р. Бредбері в своїй автобіографії.
  Найвідоміші романи, оповідання принесли автору славу не тільки письменника - фантаста, але й філософа, психолога, мислителя. Серед них цикл фантастичних оповідань"Марсіанські хроніки", романи "Кульбабове віно", "Прощавай, літо!".
   Всесвітню славу Бредбері здобув після виходу роману "451 градус за Фаренгейтом",  в якому написав: "Є злочини гірші, ніж спалювати книги. Наприклад - не читати їх". Роман був виданий у 1953 році. 

За своє життя Бредбері написав 11 романів та понад 400 оповідань, багато з яких у різні часи були екранізовані.
  Головні теми творів автора - це майбутнє, в якому процвітають технології маніпулювання масовою свідомістю людей, та пов'язані з цим серйозні побоювання. Тривога за руйнування духовних цінностей в житті людей пронизує всю творчість письменника. Але Бредбері оптиміст і він вірить в силу добра і перемогу світла.

Немає коментарів:

Дописати коментар